Mi a filozófiánk, miben hiszünk

„Illatosítsa át világját és színesítse be nagy stílusban.“

Jövünk eredeti és stílusos kiegíszítók teljes sorozatával nem csak illatos és kényelmes otthonra. Munkánk alapja tudományos vizsgálatok, amelyek megerősítik, hogy:

  • Emberi orr érinti 75% napi érzelmeinket és fontos szerepet játszik a memóriában
  • az illat közvetlenül kapcsolódik az agyterületre, amely felelős az emlékek kialakításáért; amit az ember lát, emlékszik körülberül 50 % -ból és ezt négy hónapra; illatot, amit érzünk, emlékezunk rá egész évben pontossággal 65 %
  • az illat egyértelműen kiváltja az érzelmeket, feltölt energiával és felélénkít, megnyugtat és pihentet, segít az összpontosításban, stressz csökkentésben és javítja az alvást
  • az illat alátámassza a jó hangulatot, finom illat képes kényelmes állapotba jutatni és szépíteni a közvetlen környezetet
  • Illat hatással az emberi érzékekre elősegíti a munkahatékonyságot, a felmérések azt mutatják, hogy az emberek, akik illatos és kényelmes környezetben dolgoznak, kimutatnak nagyobb teljesítményt és hatékonyságot
  • Az illat nagyon fontos része a prezentációnak, társaság marketingjének és az eladás támogatásában, amely nagyon hatékony, vevők illatos környezetbe szeretnek visszatérni , világszerte tanulmányok szerint kényelmes helyiségekben sokkal több idő töltenek el és több pénzt költenek el

A tény, hogy az illat hat a tudatalatti emebri reakciókra, kinyitotta az ajtót scent – marketing világnak.

Illat elsősorban és közvetlenül hat a limbikus rendszerre. Hely, ahol az érzékek és a az érzelmek merülnek fel. Ez az a testrész mely koordinálja a test minden funkcióját ellenőrizhetetlen emberi akarattal, mint a szívverés Az érzelmek ezek után közvetlenül át vannak véve a fizikai reakciókra, például a szív gyorsabban ver és okoz bőrpírt, elszineződést, stb.. Ezért azonnal nyilvánváló, hogy az illat miér alakítja a kapcsolatot másokkal, akár rokonokkal vagy idegenekkel, tárgyakhoz vagy környezethez. Éppen ezért a scent – marketing használja ezt a csodát széles körben – és sikeresen.

Pozitív és élvezetes érzés mellet erős hatással van az emberi termelékenységére is. Ha ehhez hozzátesszük a barátságos személyzetet, adott helyiség berendezését, fényt és akusztikát és ezt mindent figyelembe veszünk, a siker világon lesz.Függetlenül attól, hogy a scent –marketinget használjuk unv. szólóban vagy kölcsönhatásban más marketing eszközökkel.

Az illat többet mond mint ezer szó.

Az illat lehetővé teszi az álmodozást, felkelti az érzéseket és érzelmeket, megnyitja szívünket összes tárgynak körben, beleértve a bemutatott termékeket és embereket, akik szeretnének nekünk tanácsot adni vagy segíteni.

Az illat sikeres mindenhol.

Csábító illat olyan mint egy kényelmes üdvözlés. A háznak, lakásnak vagy üzletnek ad személyes árnyalatot.

Az illat fokozza a személyes kényelmet, környező légkört. Ha a hely, ahol éppen van, kellemesen illatos, az illat kényszeríti Önt, hogy tovább maradjon. Felkelt sóvárgást és kényszeríti Önt, hogy térjen vissza a kényelmes helyre.

Az illat egyedül létrehozhat nyüzsgó napon helvet tele relaxálással, kikapcsolódással és nyugalommal.