Alternatív vitarendezés

Alternatív (peren kívüli) vitarendezés

Bármely fogyasztó panaszát vagy reklamációt kezeli az eladó elsősorban elektronikus címen info@bytove-parfemy.cz. Tájékoztatást a vevő panasz lebonyolításáról elküldi az eladó a vásárló e-mail címére, ahonnan a panasz vagy a reklamáció el volt küldve, ha a vevő nem add meg egy másik címet. Abban az esetben, ha a reklamáció vagy a panasz nem lesz lebonyolítva a vevő teljes megelégedésére a vevőnek lehetősége van fordulni a Magyar Kereskedelmi Felügyelethez, amely illetékes az alternativ vitarendezéshez. Eljárás kezdődik írásos javaslattal, amely kellékei meg vannak határozva a § 20n törvényben 634/1992 sz. Gyűjt., a fogyasztóvédelemról, későbbi rendeletekkel módosítva. A javaslatot az eljárás elindítására lehet benyújtani 1 éven belül attól az időponttól, amikor a vevő először alkalmazott panaszt vagy reklamációt. Minden információ a az alternativ vitarendezésról szerepel a honlapon www.coi.cz. A vevő jogosult használni platformot a fogyasztóvédelmi viták rendezéséhez, amely található a https://webgate.ec.europa.eu/odr/